Christina Vartanova/Shutterstock

Miért nem akar egy nőimitátor soha mesét olvasni az időseknek?

(LifeSiteNews) – Valahányszor egy-egy szélhámos előhozza a gyerekeknek felolvasó nőimitátorok témáját, érdemes megkérdezni: „Miért nem olvasnak soha mesét az időseknek?”

Ezek a nők torzszülött paródiájaként kisminkelt férfiak ragaszkodnak ahhoz, hogy felolvassanak a gyerekeknek. Méghozzá a nagyon fiatal gyerekeknek. A szokásos helyszínek óvodák és alsó tagozatos iskolák. Nem teszik ezt a magányos, elszigetelt nagyszüleink gondozóotthonaiban.

Sohasem a börtönökben, kórházi osztályokon, hospice házakban. Miért nem olvasnak fel soha börtönökben – a szó szoros értelmében foglyul ejtett közönségnek? Miért nem szórakoztatják a betegeket, vagy miért nem szereznek „transz örömöt” a halálos betegeknek?

Miért mindig csak a kisgyerekeknek?

Nincs „háborús veteránok meseórája”. Még egy alapvető műveltségi kezdeményezés sem. Nem a történet a lényeg. És nem is az olvasás örömének terjesztése. A lényeg az ilyen emberek jelenlétének normalizálása gyerekek társaságában.

Mi történik mindezzel kapcsolatban?

Egy szélhámosság anatómiája

A grifting (szélhámosság) kifejezés egy pénzszerzésre (mások megfejésére) használatos kifejezés. Vannak, akiket kedvelünk, és vannak, akiket nem.

A transz pártiak szélsőséges szexuális énfogalmukat az elnyomás sötét erői elleni felszabadító harcnak állítják be.

A transz ellenes szélhámosság arról szól, hogy eladják neked ennek leírását, miközben hallgatnak az okról és a gyógymódról.

Ha ez kíméletlennek tűnik, kérdezd meg magadtól, hogy azok az emberek, akiket transz pártinak vagy a transz ellenesnek tartasz, vajon még mindig rendelkeznének-e ezzel a jövedelemmel – és célközönséggel -, ha a problémát meg lehetne oldani.

A terápiához hasonlóan a szélhámosok sem nyújtanak gyógymódot. Mind a gyártó, mind a fogyasztó függővé válik a termék folyamatos előállításától. Sem a transz kérdés támogatói, sem ellenzői nem akarják, hogy a transz kérdés megváltozzon. Ez megölné a befolyásukat.

Sem az igenek, sem a nemek nem beszélnek arról, hogy honnan jött a transzgender kultusz. Ha nem ismerjük az okot, csak a hatásait tudjuk leírni. A hatásokról panaszkodni, miközben az okokról nem tudnak, ez a “konzervatívok” védjegye.

Ezért van az, hogy egyikük sem fordította vissza soha ezeket a pusztító társadalmi folyamatokat. Nem értik, hogy honnan származnak, és ezért nem tudják eltüntetni ezeket.

Ehelyett az erről való panaszkodást pénzzé teszik, amíg ez meg nem történik:

A transz kultusszal kapcsolatban minden ellentmondásos. Azért akarnak felolvasni a gyerekeidnek – gyakran a tudtod, jelenléted vagy engedélyed nélkül -, mert toborozzák őket.

A transz szekta egy értékesítési szekta. Ez egy termék reklámozása elhelyezés és reklámozás révén. Ezt nevezik „társadalmi fertőzésnek”. Ez egy vírusszerű jelenség, amely online és offline kapcsolatokon keresztül terjed.

Mi a termék? Honnan származik?

Az első transzgender klinikát az a férfi alapította, aki a világ első „melegjogi” szervezetének társalapítója is volt. Magnus Hirschfeld aranykorsója az, amit a szivárványmozgalom születésénél találunk.

A népszerű konzervatív bölcsességgel ellentétben a „T” az LMBT-ben nem egy új keletű toldalék. A „transz” kultusz szinte a kezdetek óta létezik. A szivárvány mindig is „queer” volt – a szexuálisan szélsőséges identitások végtelen spektrumát népszerűsítve. Mindig is az emberi jogok nyelvét használta, amit a tudományos haladás eszközén keresztül támogatott, hogy biztosítsa normalizációs igényeit.

Hirschfeld 1896-ban kezdte el az első ilyen jellegű tanulmányt – „A férfiak és nők homoszexualitása”.

A következő évben társalapítója volt a Tudományos Humanitárius Bizottságnak – melynek célja a homoszexualitás elleni törvények hatályon kívül helyezése, valamint politikai és társadalmi felszabadításának előmozdítása volt.

A bizottság mottója: „Igazságosság a tudomány által”.

Ez a Hirschfeldről szóló könyv a 20. század eleji homoszexualizmusban betöltött szerepét vizsgálja. Michel Foucault kritikai teoretikus és pedofil szexturista idézetével kezdődik, és azt írja, hogy a mottó Hirschfeld hitét tükrözte, miszerint a homoszexualitás jobb tudományos megértése megszüntetné a homoszexuálisokkal szembeni társadalmi ellenségeskedést.

Ennek a „megértésnek” az előmozdítása érdekében Hirschfeldet a modern Berlinben saját Magnus Hirschfeld-nappal ünneplik, három emlékművel és egy róla elnevezett utcával együtt.

Magnus Hirschfeld, „a queer közösség lelke” – a Magnus Hirschfeld-nap honlapján, 2024.

2024 májusában a német kormány leminősítette a gyermekpornográfia büntethetőségét. 2013-ban a német Zöld Párt akkori vezetője azt mondta, hogy „sajnálja”, hogy támogatta a gyermekekkel való szex dekriminalizálását. Íme egy 2021-es berlini Zöld Párt szórólap, amely a párt szerint a német főváros jövőjével kapcsolatos „vízióját” jeleníti meg.

Magnus Hirschfeld 1919-ben nyitotta meg Weimar Berlinben a Szexuális Tudományok Intézetét. Ennek mottója az ajtó fölött szintén az volt, hogy “Igazságosság a tudomány által”.

Hirschfeld „úttörő” péniszműtéteket és kasztrálásokat végzett – eltávolította a férfiak nemi szerveit a korai „gender megerősítő ellátás” jövedelmező és szinte egyedülálló biztosítása során.

Kiterjedt könyvtárat tartott fenn kifejezetten ilyen tárgyban, köztük több mint ezer képet, amelyek a „Lustmord” őrületet – szexuális töltetű gyilkosságot és holttestcsonkítást – mutatták be.

Az intézetben olyan fiúkba szerelmes homoszexuálisok szálltak meg, mint Christopher Isherwood brit író. Isherwood saját kedves emlékeit „a fiúkról szóló” Berlinről később a Kabaré című népszerű musicalben dolgozta fel. Ez a musical a weimari Berlint egy elveszett szexuális paradicsomként mutatja be, amelyet az irracionális gyűlölet pusztított el.

Ez természetesen példa arra, hogy a szélsőséges szexuális megaláztatást milyen kulturális erővel lehet népszerű szórakoztatásként megjeleníteni. Ez korábban nőknek és a musicaleket kedvelő férfiaknak volt fenntartva.

Most a gyerekeknek.

Hirschfeld intézetét 1933-ban erőszakkal bezárták. Az ikonikus képeken látható könyvek, amelyeket elégetnek, főként az ő obszcén könyvtárának máglyájáról készült képek, amelyet 1933 májusában gyújtottak fel az Opernplatzon.

Én mondtam, hogy ez egy ellentmondásos dolog.

Kritikus tömeg

A transz kultusz ugyanolyan eszközökkel közvetített iparág, mint bármely más tömegpiaci termék. Nagykövetek üdvözlik a célfogyasztókat. Reklám vagy propaganda telíti a nyilvános tereket. Iskolák, kórházak, kormányzati épületek, katonai létesítmények, szupermarketek, buszmegállók, online videohirdetések, a közösségi média és természetesen a nyomtatott könyvek mind-mind helyszínei ennek a reklámkampánynak.

Minden szektának van egy hitrendszere. A transz szekta és a szivárvány mozgalom mögött álló hitrendszer a kritikai elmélet.

Ez a progresszívek liturgiája. Miséje az összes társadalmi norma szisztematikus lerombolásának kollektív ünneplése. Amit kritizálnak, az maga a normális élet és minden, amire az támaszkodik.

A kritikai elmélet a kultúra krízissel történő felváltásának hitvallása. Ez adta nekünk a kritikai fajelméletet, amely a „színesbőrűek” sérelmeit gyártotta és mozgósította a társadalomnak szóló állandó hadüzenetben.

Megajándékozott minket a queer elmélettel is, amely a szexuális identitásokat hasonló hadüzenetként gyártja és mozgósítja – minden társadalmi norma ellen, melyet elnyomó tabuknak tekint.

Különösen ez ellen.

Judith Butler, e kampány talán legnagyobb élő bajnoka, a kamera előtt elismerte, hogy a queer elmélet népszerűsítése miatt joggal bélyegezték meg őt a pedofília szószólójának.

„A gyerekek elleni fenyegetésként azonosítottak, olyasvalakinek, aki engedélyt ad a pedofiloknak. Ez igaz.”

TWITTER

– Judith Butler, queer irodalomteoretikus és hírhedt antiszemita. pic.twitter.com/JCmdtVelVJ

– Kevin (@RochesterNY585) június 7, 2024

Hogyan lehetséges ez? Derrick Jensen professzor egyszer felháborított egy „woke” hallgatókból álló osztályt a következő rövid magyarázattal a kritikai és queer elmélet, annak politikája és a pedofília közötti régóta fennálló kapcsolatról.

A queer elmélet a pedofíliában gyökerezik.

Ismerje meg Derrick Jensen professzort, aki bemutatja a Queer Theory Pedophilia Jeopardy című előadását.

Link a Derrickkel készült teljes interjúmhoz https://t.co/Ujz5oCl2A7 pic.twitter.com/EKvjyLjcUZ

Tiffany Justice (@4TiffanyJustice) január 27, 2024

Az ok nyilvánvaló, amiért sosem olvasnak fel az időseknek. Weimar Berlin – a szivárványos mozgalom szülőhelyén – becslések szerint 300 gyerek szexbandának volt az otthona. Mindenféle korú gyerekeket adtak el szexhez a minden szexuális igényt kielégítő kínálatukról hírhedt bárokban. E szórakozóhelyek katalógusait és étlapjait olyan ünnepi gyűjtemények őrzik, mint például Mel GordonBujasági pánik” című könyve.

Így ér véget a szivárvány. A „jogokról” szóló hisztérikus beszéd és a rabul ejtett „tudomány” idézése hajtja ezt az emberiség teljes felszabadítása felé, mindenféle erkölcs alól, legyen az szexuális vagy egyéb. Közvetlenül Isten imádatának lerombolására és az Ő teremtésének vandalizmusára irányul.

A szélhámosok soha nem fognak beszélni a szivárványos mozgalom eredetéről vagy céljairól. Ezek nyilvánvalóak és jól dokumentáltak.

James Esses blogján például nincs említés Hirschfeldről:

A transzgender ipar ma már önmagában is gazdag és erős lobbi. Olyan milliárdosok vezetik, mint a Pritzkerek és Martin Rothblatt – akinek groteszk ambíciói között szerepel egy „transz vallás” létrehozása.

Jennifer Bilek dokumentálta a Pritzkerek által az amerikai orvosi iskolákban és egyetemeken végzett „tudományos” és „orvosi” kutatások szponzorálását, valamint az olyan gazdag filantrópok részvételét, mint Soros György.

Rothblatt a Sirius rádió tulajdonosa, és az „Év női vezérigazgatójaként” ünnepelték.

Hatalmas pénzügyi támogatással, és a „tudomány által történő igazságszolgáltatás” segítségével több mint egy évszázada a szivárvány végének eszközei erőteljesebbek, mint valaha.

Mi a célja ennek a mozgalomnak, melynek progresszív csúcspontja a transz szekta?

A teremtés és annak isten által elrendelt szentségének meghaladása. Normalizálni akarják a saját normanélküliségüket – hogy az legyen az új normális.

Miért akarnak olvasni a gyerekeknek? A gyerekeké a jövő.

Milyen jövőt akarnak ők a gyermekeidnek?

Ők maguk mondták meg nektek.

Népszerű transz szekta szimbólum, ahogyan itt „Ruth Pearce”, az Egyesült Királyság Nemzeti Egészségügyi Szolgálatának és az Egyesült Királyság Ápolási és Szülészeti Iskolájának korábbi tanácsadója megjeleníti.

Itt az ideje, hogy ne beszéljünk tovább a szivárvány eszközeiről. Itt az ideje, hogy arról beszéljünk, hol ennek a vége.

Ha többet szeretnél megtudni a Szivárvány Mozgalom weimari eredetéről, a transz szekta átadásáról, kultúránk átalakulásáról és a transzhumán „vallásról”, akkor kövesd ezeket a linkeket a Substack felületen megjelent riportjaimhoz.

Forrás angol nyelven