A globális szexuális forradalom támadás a szabadság és a család ellen

2014. április elején a Gabriele Kuby ellátogatott a Cseh Köztársaságba, hogy bemutassa új könyvét a globális szexuális forradalomról, melyet a közelmúltban lefordítottak cseh nyelvre.

Látogatása során Brno-ban volt szerencsém interjút kérni tőle és megkérdezni, katolikus szempontból hogyan segít neki műve megérteni korunk egyik legfontosabb kérdését: a folyamatos szexuális forradalom nem csak saját életmódbeli változásokhoz, hanem a szexualitás és a család új jogi értelmezéséhez is vezet.

Kuby arra figyelmeztet, hogy a “gender elmélet” globális trendje nagyon is veszélyezteti emberi természetünk alapvető megértését, és szörnyű következményekkel jár a gyermekek, a családok és a társadalom egésze számára. Például a 2014-ig a Facebook felhasználóknak meg kellett adniuk nemüket: férfi vagy nő. Most a népszerű közösségi média a felhasználóknak 58 különböző opciót biztosít nemük megadásához. Szintén 2014-ben, a népszerű “Eurovíziós” dal verseny győztese egy Thomas Neuwirth nevű osztrák férfi volt, ismertebb nevén Conchita Wurst, aki női ruházatot viselt, miközben sűrű szakálla volt. Kuby rámutat arra, hogy az ilyen helyzetek zavarodást okoznak, valódi lelki és szellemi ártalmakat okozva az egyének és a társadalom számára.

Christian World Report (CWR): Kérem, foglalja össze olvasóinknak az új könyv legfontosabb megállapításait!

Gabriele Kuby: Miután áttértem a katolikus hitre, a szociológia, a politikai és társadalmi fejlődés iránti érdeklődésem alapján kezdtem rájönni, hogy a szexualitás korunk kérdése. Olyan korban élünk, amikor a szexuális normák teljesen fejreállnak, ami egyedülálló az emberiség történetében. Egyetlen társadalom sem tette ezt. Egyetlen másik társadalom sem mondta: “Éld ki a szexuális vágyadat úgy, ahogy neked tetszik”, de a mi társadalmunk igen. Azt hiszem, a szexualitás kérdése a legfontosabb támadás az emberi lény emberi méltósága és a társadalom egésze ellen, mert ha a társadalom elengedi az erkölcsöt általában, és különösen a szexualitás területén, akkor az anarchiába és káoszba zuhan, és ennek eredményeképpen az állam által létrehozott új totalitárius rezsim jön létre.

CWR: A a könyv fő témája a “gender mainstreaming”. Mit kell tudni erről az olvasóknak, miért veszélyes ez?

Kuby: A “gender” nyelvtani kifejezés volt korábban, egy szó nemének megállapítására használták, mielőtt bekerült a politikai kifejezések közé. Majd radikális feministák felfedezték ezt a szót, és arra használták, hogy egy új ideológiát hozzanak létre. Csodálom a stratégiai távolbalátást, hogy tudják, szükség lesz egy kifejezésre, hogy támogassanak egy új elméletet, ez pedig a “gender”. Ez most azt jelenti, hogy az ember “társadalmi neme” különbözhet a biológiai nemétől. Természetesen vannak kulturális és történelmi különbségek abban, ahogy az emberek megélik a férfiasságot és a nőiességet. De a feminista elmélet szerint van egy társadalmi konstrukciójú szex, amely különbözhet – sőt, nem kell, hogy azonos legyen – a biológiai szextől. Ha feladjuk identitásunkat, mint férfi vagy nő, és azt mondjuk, hogy nincs ilyen identitás, akkor természetesen az egész szexuális rend összedől és bárki szexelhet bárkivel. Ez nem csak egy elméleti igény, hanem a gyakorlati része ennek a mozgalomnak: nincs két szex, vagy két gender; sok gender van, mint a heteroszexuális férfiak és nők, homoszexuálisok, biszexuálisok, transzszexuálisok, transzszexuális, transzgender, interszexuális és queer emberek ( a “queer” (furcsa) kifejezést használják a heteroszexualitástól bármilyen eltérő szexuális devianciára).

A gender elmélet szerint a szexuális irányultságunk a fő szempont az identitásunkhoz. A fő érték, amivel ezt elősegítik, a szabadság. A hiper-individualizált társadalom azt állítja, hogy szabadon megválaszthatjuk nemünket, hogy férfiak vagy nők vagyunk, és szabad a választás a szexuális irányultság alapján. A társadalomnak nem csak elviselnie, hanem pozitívan elfogadnia kell bármilyen szexuális irányultságot. Valójában a heteroszexualitás a természetes állapota az emberi létnek, a föld lakosságának több mint 97 százalékát heteroszexuális és a homoszexualitást ösztönösen elutasító emberek teszik ki. Azok, akik erőltetik a gender elméletet a világon, persze hogy a nagyon fiataloknál kezdik, és arra tanítják őket, hogy bármilyen szexuális irányultság ugyanúgy érvényes legyen.

Az egész dolgot úgy „adják el”, hogyan is mondjam, mintha több jogot adnának a nők számára. Ha az ember bármit is hallott erről, azt hiszem, arra gondol, hogy a gender mainstreaming több jogot biztosít a nők számára. De ha a férfiak és a nők már nem különböznek egymástól, akkor mi a poén harcolni a nők jogaiért? Ez egy belső ellentmondás.

150 év feminizmus után – ami fontos és szükséges társadalmi mozgalom volt, mert a nők nem bírtak egyenlő jogokkal – a mozgalom radikalizálódott és ma a nyugati társadalomban hatalmi harc folyik: nők a férfiak felett. A férfiak valóban hátrányos megkülönböztetésben vannak. A német oktatási rendszerben például a nők és lányok a nyertesek, míg a fiúk egyre több helyen esnek ki a rendszerből. A nők kiváltságos helyzetet élveznek a munka megszerzésében a kvóták szerint, a nők nyerik a válási pereket. Mindezek mögött egy állandó panasz áll a feminista szervezetek részéről, akik azt mondják, hogy a férfiak az alapvetően agresszív nemi erőszakot elkövetők és a nők az áldozatok.

A teljes interjú letölthető itt.

További írások és letölthető művek – Gabriele Kuby

Létrehozva 2014. október 11.