Szexuálisan explicit „LMBT” tartalmakat népszerűsítenek már 4 éves gyerekeknek
Ezt mutatják a magániskolai egyesület felvételei
(LifeSiteNews) – Egy amerikai székhelyű magániskolai egyesület szexuálisan explicit LMBTQ-tartalmakat népszerűsít az iskolai tantervekben már négyéves gyerekek számára.
A Független Iskolák Országos Szövetségének (NAIS) dokumentumai, tanári továbbképzések és konferenciafelvételek azt mutatják, hogy a tantervi útmutatók szorgalmazzák a „gender identitás” megvitatását már az óvodáskorban, a szexuális orientációét pedig ötödik osztálytól kezdve a magániskolákban, szerte az Egyesült Államokban – jelentette a Breitbart News.
A NAIS tagsággal rendelkező magániskolák „a beiratkozási szerződésekbe olyan rendelkezéseket is belefoglalnak, melyek a szülők számára kizárással fenyegetve megtiltják, hogy „hangot adjanak az iskolai politikával vagy tantervekkel való határozott egyet nem értésüknek” – derül ki a Breitbart által az aggódó „Beépített Anyák” hálózatától megszerzett anyagokból. Ezek az anyák névtelenek maradnak, hogy elkerüljék az iskolák megtorlását.
A Breitbart által átnézett tantervi útmutató azt írja elő, hogy a gyerekeket már az óvodában meg kell tanítani arra, hogyan kérdőjelezzék meg „gender identitásukat.”
„Az iskola előtti osztálytól kezdve beszélünk a testükről, a testrészeikről, melyek által megszülettek, a péniszekről és a vaginákról, és arról, hogy ezektől fiú vagy lány lesz-e valaki. De az érzéseikről is, hogy mit éreznek belül, fiúnak vagy lánynak érzik-e magukat? Mit mond a fejük? Ugyanazt mondja-e a szívük és a testük?” – mondja egy előadó, miközben a NAIS 2020-as kiemelt konferenciáján a szexualitás és a „gender identitás” iskolai tanításának módját oktatja.
Az oktató elmagyarázza, hogy a gender identitásról szóló tanítás második osztályban válik „explicitté”, ötödikben pedig a tanároknak ki kell terjeszteniük a beszélgetést a szexualitásnak a „gender egyszarvú” által meghatározott összes dimenziójára.
Ekkor már nemcsak a nemi identitásról kell úgy beszélni, mint egy „kontinuum” részéről, hanem a „gender kifejezése” – „hogyan öltözködsz, hogyan viselkedsz” – úgy kerül bemutatásra, mint valami, ami még a gender „identitástól” is független, és valami, „amit napról-napra megváltoztathatsz.”
A biológiai nemet elismerik, de nem, mint valami rögzített dolgot. Az előadó úgy írja le, mint olyasvalamit, „amit csak nagy erőfeszítések árán lehet megváltoztatni.”
Sőt, a tanároknak már ötödik osztályban beszélniük kell a gyerekekkel a „szexuális orientációról”, vagyis arról, hogy „kihez vonzódsz érzelmileg és fizikailag.”
Az egyik NAIS-előadás tartalmaz egy diát, amely látszólag „puritán beszédként” utasítja el a szexuális neveléssel kapcsolatos esetleges szülői aggályokat, melyek olyan mondatokat tartalmaznak, mint „Ez az én dolgom”; „Túl fiatalok ahhoz, hogy ezt tudják”; „Nem fogják elveszíteni az ártatlanságukat?” és „Maga csak ötleteket próbál a fejükbe elültetni!.”
A „Beépített Anyák” segítettek dokumentálni a NAIS-hez tartozó iskolákban már bevezetett LMBTQ anyagokat, például egy „Gender kenyér személy” [szemléltetőeszköz a gender típusaival] plakátot, valamint a folyosók falán elhelyezett plakátokat, amelyek a különböző szexuális preferenciákat a gyerekek számára vonzó módon határozzák meg. A Breitbart által megosztott fényképen látható egy „Homoszex bálna”, egy „biszex bálna”, egy „aszexuális bálna” és egy „pánszexuális bálna” plakát, melyen a „szexualitás zászlajának” színeiben pompázó bálnák illusztrációi láthatók.
Egy georgiai iskola iskolai könyvtárában találtak egy Maia Kobabe által írt „Gender Queer” című könyvet, amely orális szexet folytató fiúk illusztrációit tartalmazza. A könyv iskolai jelenléte már több államban is felháborodást keltett, Greg Abbott texasi és Henry McMaster dél-karolinai kormányzó követelte, hogy az ilyen „obszcén” és „pornográf” tartalmakat tiltsák be az állami iskolákban.
A NAIS által akkreditált iskolák a tanulókat a szülők kívánságától függetlenül is gender „identitásuk” szerint kezelik. Az egyik ilyen iskola beiratkozási szerződése, amelyet a Breitbart News megtekintett, kimondja: „Az iskola elfogadja azt a nemi identitást, amelyet minden tanuló megvall. Nincs olyan orvosi vagy mentálhigiénés diagnózis vagy kezelési küszöbérték, amelyet a diákoknak teljesíteniük kell ahhoz, hogy gender identitásukat elismerjék és tiszteletben tartsák. … A társadalmi átmenetre kész diákok kezdeményezhetik a nevük, személyes névmásuk, öltözködésük és a preferált tevékenységekhez és létesítményekhez való hozzáférésük megváltoztatására irányuló folyamatot.”
A szerződés így folytatódik: „Az iskola, amikor csak lehetséges és helyénvaló, együttműködik a tanuló szülőjével/gondviselőjével, de megértem/megértjük és elfogadjuk, hogy a szülő/gondviselő jóváhagyása nem előfeltétele a tanuló gender identitásának tiszteletben tartásának.”
Egy „Beépített Anya”, aki kivette gyermekét egy NAIS-akkreditált magániskolából, miután harmadik osztályban „megerősítették a nemét”, a Breitbartnak így nyilatkozott:
„Egyértelmű, hogy iskoláink a NAIS irányításával aktívan azon dolgoznak, hogy megfosszák gyermekeinket ártatlanságuktól, és kétségeket ébresztenek az emberi természet legalapvetőbb aspektusait illetően. Ez nem más, mint gyermekbántalmazás. A kisgyermekes szülőket alapjaiban kell felrázni, hogy ezt megértsék.”
A cikk forrása angol nyelven
Létrehozva 2022. március 21.