Lady Ballers (2023)
ELÉRHETŐ A DAILY WIRE+-ON! A szürreális, bohókás, kulturális szatíra az első olyan nagy játékfilm, melyet a Daily Wire saját streaming szolgáltatásán, a Daily Wire+ -on jelentet meg. Ebben a társadalomra vonatkozó szarkasztikus kommentárban Jeremy Boering társíró, rendező és főszereplő a női sportok állítólagos transznemű sportolóinak bevonását kívánta feltárni. Tanúi lehetünk, a DSM V, a DSM-I [Mentális zavarok osztályozása és diagnosztikája] vagy a nemváltás bármely más orvosi standardjával ellentétben ezek a transz női sportolók nem szedtek semmilyen genderterápia gyógyszert, és megtartották a férfiak minden erejét és csontozatát. Amint azt a Lady Ballers is bizonyítja, ez ahhoz vezet, hogy az egyébként középszerű férfi sportolók sárba tiporják a női sportrekordokat.
A Lady Ballers középpontjában a háromszoros középiskolai állami bajnok edző, Rob Gibson (Boering) története áll. Az utolsó győzelmét követő 15 évben Gibson élete darabokra hullik. Felesége, Dharby (Lexie Contursi) elválik tőle. Gibsont éppen elbocsátották állásából, ahol a városi ifjúsági központban edzette a megátalkodottakat. A helyzetet tovább rontja, hogy a CD-bolt helyén, ahol korábban dolgozott, egy Dollies nevű drag étterem nyílt. Sztársportolója, Alex Cruise (Daniel Considine) szőke hajú felszolgálólány lett ebben a remek létesítményben. Amikor Gibson megtudja, hogy 5000 dollárt lehet nyerni egy közösségi tízpróbán, megszervezi, hogy Alex transz nőként induljon. Alex minden kategóriát megnyer, új rekordot állít fel a lövészetben és a gerelyhajításban. A rövid sikertől elragadtatva megszólítja őket Gwen Wilde újságíró (Billie Rae Brandt). Wilde szerénytelen ajánlatot tesz nekik: nevezzenek be a versenyre, hogy transz nőként vehessenek részt az új globális sportversenyen. Cserébe Wilde-nak kizárólagos ellenőrzést adjanak a Gibson transz sportolókból álló csapatával kapcsolatos minden médiatartalom felett.
„…a közösségi tízpróbában versenyző Gibson elintézi, hogy Alex transz nőként induljon.”
Mivel elsősorban bohózat, a Lady Ballers széles vígjátéki ecsetvonásokat használ. Gibson és Wilde cselekményének vezetésee során számos pofon és szörnyű szójáték következik. Az, hogy Wilde egyúttal domina is, aki szerelmeit megkötözi és megjelöli, csodálatosan poénokat biztosít. Tetszett egy kisebb mellékszál is, amely egy érzékenyítő tréninggel kapcsolatos, ahol egy fehér férfi, aki részben indián származású, teljesen átváltozik, hogy megszemélyesítsen egy indiánt – vagy legalábbis az ő idióta elképzelése szerint.
A Lady Ballers nagy szívű és rengeteg erkölcsi tanulsággal szolgálhat nekünk, nézőknek. Feltárja az abszurd zeitgeist [korszellem] döntést, hogy a transz nőknek engedélyezik az indulást a női sportokban, és ezzel tönkreteszik a női sportot a biológiai nők számára. Engem személy szerint nem érdekel, hogy mennyi gyűlöletet kapok a következő ziccerért. Például örültem, hogy Riley Gaines-nek is van egy karakter szerepe úszóként, akit legyőzött az egyik állítólagos transz nő, párhuzamba állítva a Lia Thomas elleni vereségét. Lia Thomas különösen férfias formája felháborít, hogy ez a személy, aki egyébként egy középszerű férfi úszó lenne, minden nagyszerű női úszót legyőz, és megússza a dolgot.
A Lady Ballers egy szájbarágós bohózat. Egyértelműen annak a közönségnek készült, akik előfizetnek a Daily Wire+ -ra, és tele van olyan Daily Wire személyiségekkel, mint Ben Shapiro, Brett Cooper és Matt Walsh. Nézd meg, ha felkeltette az érdeklődésedet.
Forrás angol nyelven
Létrehozva 2024. február 20.